לוגו רחל חריף

30% אקסטרה הנחה על קטגוריית ‘sale חורף’

קוד קופון: סייל

משלוח חינם לנקודת שירות קרובה לביתך בקניה

מעל 299 ש”ח

הגדרות 

להלן הגדרות מונחים מרכזיים בתקנון זה:

*החברה– רחל, ע.מ. 039331731.

*האתר – אתר האינטרנט Rachel-harif.com

*הבגדים – הבגדים והאביזרים המופיעים באתר ונמכרים בו.

*זמן אספקת הסחורה: היום בו נמסרה הסחורה ליעד המבוקש ע״י הלקוחה.

משלוחים עד הבית או למרכזי שירות: 2-5 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה ובתיאום עם הלקוחה, או כל מועד אחר שיתואם עם הלקוחה או יופיע בעת ההזמנה. (לישובים מעבר לקו הירוק יתכן עד 7 ימי עסקים)

משלוחים בדואר רשום בארץ: עד 7 ימי עסקים

משלוחים בדואר רשום לחו”ל: 6-10 ימי עסקים.

*יום ביצוע ההזמנה – היום בו אישרה חברת האשראי את העסקה שביצעה המזמינה באמצעות האתר.

*ימי עסקים הינם ימי חול, דהיינו ימים א’-ה’,09:00-17:00 ואינם כוללים שישי, שבת, ערבי חג וחול המועד.

כללי

תקנון זה מהווה הסכם בין החברה למשתמשת באתר וחל על היחסים בין החברה לבין הגולשת באתר ו/או המזמינה באתר.

*האתר משמש כחנות מקוונת למכירת בגדים ואביזרים. האתר בבעלות החברה ומנוהל על ידה.

בשימוש באתר מסכימה המשתמשת לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של האתר כמפורט בתקנון זה, ומצהירה כי לא יהיו לה טענות בקשר לתנאי התקנון.

החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון מפעם לפעם על פי שיקול דעתה הבלעדי וזאת ללא צורך במתן התראה ו/או הודעה מוקדמת. ככל ששינויים אלה לא יהיו מקובלים על המשתמשת, המשתמשת תוכל לחדול להשתמש באתר. בכל מקרה, כל עוד השינויים שייערכו אינם הופכים את השירות באתר לבלתי חוקי, שינויים אלה לא יקנו למשתמשת זכות פיצוי כלשהי מהחברה.

הסכם זה מנוסח בלשון נקבה לשם הנוחות בלבד וחל על נשים וגברים כאחד.

* רישומי המחשב של החברה בלבד, בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.

* האתר מציג תמונות של הבגדים והמוצרים הנמכרים בו. החברה תעשה כמיטב יכולתה כדי להציג בפני לקוחותיה תמונות מדויקות ככל האפשר. בכל מקרה, תמונות המוצרים המוצגות באתר הינן להמחשה בלבד ואינן מחייבות את החברה.

החברה אינה מתחייבת להחזיק מלאי של כל הדגמים ו/או הבגדים שתמונותיהם מופיעות באתר.

החברה עושה כמיטב יכולתה לוודא שהמידע המוצג באתר יהיה שלם ומדויק ביותר אך יובהר, כי עלולים להופיע בו, בתום לב, אי דיוקים או שגיאות. החברה לא תישא באחריות כלשהי הנובעת מהן או קשורה אליהן.

החברה רשאית לעדכן את מחירי המוצרים באתר ואת תעריפי המשלוחים מעת לעת ללא הודעה מוקדמת. המחיר התקף ביחס להזמנה שבוצעה הוא המחיר שהתפרסם בעת השלמת תהליך ההזמנה (הכולל את מסירת פרטי כרטיס אשראי). אם עודכנו המחירים במהלך ביצוע ההזמנה ולפני שהושלם תהליך ההזמנה, תחויב הלקוחה לפי המחירים המעודכנים. וזאת, לאחר שלפני מסירת פרטי הכרטיס יוצג המחיר העדכני שיחויב.

כל המחירים באתר מופיעים לצד המוצרים ונקובים בשקלים חדשים. המחירים כוללים מע״מ, ככל שהוא חל לפי הדין, ואינם כוללים דמי משלוח. עלות דמי המשלוח מצויינת בנפרד במהלך תהליך ההזמנה.

הנהלת האתר רשאית בכל עת להפסיק מבצעים, הטבות והנחות שהבטיחה באתר או בפרסומים שונים, להחליפם או לשנותם, ללא הודעה מוקדמת.

במידה ולקוחה תפסיק את תהליך הרכישה במהלכו, החברה רשאית לפנות אליה במייל על מנת לתזכר אותה בדבר סל הקניות שלא הושלם.

מבצעים וקופוני הנחה חלים על כל הפריטים באתר אלא אם צוין אחרת. תנאי המימוש של קופונים או מבצעים מתחלפים מפורטים בסופו של עמוד התקנון. ניתן לממש את הקופון ברכישה באתר בלבד. במקרה של החזרת פריט שנקנה בהנחה באמצעות שימוש בקופון, הסכום שיוחזר יהיה הסכום לאחר הנחה, כפי ששולם.

כל לקוחה רשאית להרשם לאתר פעם אחת. החברה תהיה רשאית לפסול חשבונות כפולים או למנוע את הרשמתם.

הרשמה לאתר החברה וביצוע הזמנות באתר 

רכישת מוצרים תתבצע על ידי לקוחה רשומה באמצעות מילוי טופס הזמנה המופיע באתר. יובהר כי מילוי כל הפרטים מהווה תנאי מוקדם לביצוע ההזמנה.

*החברה לא תעשה בפרטי הלקוחה כל שימוש, אלא בהתאם למדיניות הפרטיות של האתר המפורטת להלן.

*על מנת להבטיח את ביצוע ההזמנה ביעילות וללא תקלות, יש להקפיד על מסירת כל הפרטים הנדרשים באתר במדויק. אם בעת ביצוע ההזמנה יימסרו פרטים שגויים, החברה לא תוכל להבטיח שהמוצרים יגיעו ליעדם. במקרה שהמוצרים יחזרו לחברה בגלל פרטים מוטעים, תחויב הלקוחה בתשלום בגין דמי משלוח וטיפול.

*עם ביצוע ההזמנה ע״י הלקוחה תבצע החברה בדיקה של פרטי כרטיס האשראי, ועם אישור ההזמנה ע״י חברות האשראי, תישלח הודעה על כך ללקוחה שהעסקה אכן אושרה.

*פרטי ההזמנה כפי שהזינה הלקוחה בטופס ההזמנה ורישום העסקה במחשבי החברה יהוו ראייה חלוטה לביצוע ההזמנה.

*במקרה בו לא אושרה העסקה ע״י חברת האשראי, תקבל מבצעת הפעולה הודעה מתאימה על כך והיא תתבקש למסור אמצעי תשלום אחר.

* לצורך סליקת כרטיס האשראי, נעזרת החברה בצדדים שלישיים, לרבות חברת Tranzila, שסליקת הכרטיסים דרכה נעשים בכפוף לתנאי השימוש המופיעים  

למען הסר ספק, החברה אינה שומרת פרטי כרטיס אשראי של המנויים ואין באפשרותה לשחזר פרטים אלו. שחזור פרטי האשראי לצורך זיכויים וכו’ ניתן רק באמצעות חברת סליקת כרטיסי האשראי.

* אישור פעולת הרכישה מותנה בכך שהמוצר אכן קיים במלאי מחסני החברה במועד האספקה המבוקש ו/או במועד ההזמנה. במידה והמוצר לא קיים במלאי, החברה לא תהיה מחויבת במכירת המוצר, ולרוכשת לא תהיה כל טענה ו/או תביעה בעניין זה בגין כל סוג של נזק, בין נזק ישיר או נזק עקיף אשר נגרם לרוכשת ו/או לצד ג’. האמור לעיל הנו בכפוף לכך שהחברה תשיב ללקוחה כל סכום ששילמה (ככל ששולם) ו/או תבטל החברה את החיוב במידה ובוצע.

* כל לקוחה תהיה רשאית להזמין מוצר ולבחור יעד מבוקש למשלוח וזאת על ידי עדכון היעד המבוקש בטופס ההזמנה. אולם, היעד האחרון למשלוח שיעודכן על ידי הלקוחה יישמר במאגר החברה כיעד המבוקש של הלקוחה.

* החברה תהיה רשאית שלא לאשר הזמנה או שלא לבצע הזמנה במקרים הבאים:

– אם בעת ההרשמה באתר נמסרו במתכוון פרטים שגויים

– אם בוצעו מעשה או מחדל, הפוגעים או עלולים לפגוע באתר או בחברה או מי מטעמה

– אם הופרו תנאי הסכם זה

– אם נעשה שימוש באתר בניגוד לדין או כדי לאפשר, להקל, לסייע או לעודד ביצועו של מעשה כזה

– אם ישנו חוב כספי לחברה או לחברות הקשורות לחברה והחוב לא נפרע, למרות שחלף המועד לתשלומו

– אם כרטיס האשראי שברשות הלקוחה נחסם או הוגבל לשימוש בדרך כלשהי

* לאחר שהוזנו פרטי התשלום בדף התשלום, יישלח אישור באמצעות הדואר האלקטרוני על קליטת פרטי ההזמנה. אישור זה אינו מחייב את הנהלת האתר לספק את המוצרים, והוא רק מעיד שפרטי ההזמנה נקלטו אצל הנהלת האתר.

*אם יתברר שכרטיס האשראי של הלקוחה אינו תקף, או שחברת כרטיסי האשראי איננה מכבדת את העסקה, או שחברת פייפאל (או כל שירות ארנק אלקטרוני זמין אחר) אינה מכבדת את החיוב, או שהמוצר המבוקש איננו מצוי במלאי שבידי החברה, הנהלת האתר תיצור קשר מוקדם ככל האפשר עם הלקוחה לשם השלמת העסקה או ביטולה.

*בתשלום באמצעות חשבון פייפאל תתבקש הלקוחה להזין את פרטי חשבונה הקיים באתר פייפאל, או תוכל לבחור לפתוח חשבון פייפאל. אם החליטה הלקוחה לשלם באמצעות חשבון פייפאל, החברה תוכל לגבות את התשלום עבור המוצרים רק לאחר קבלת אישור מפייפאל. השימוש וקבלת האישור כפוף לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות של פייפאל, ולא של האתר.

*קבלת מתנות במסגרת מבצעים מוגבלת בהתאם לתנאים המצוינים בפרטי המבצע

תנאי אספקה ומשלוחים 

* אספקת המוצרים לרוכשות מבוצעת באמצעות חברת שליחויות, במסגרת זמן האספקה שהובטח במכירה.

*סכום דמי המשלוח יופיע במסגרת תהליך ההזמנה וייגבה בעת ביצוע ההזמנה. במקרה של עסקה בתשלומים, החברה רשאית לגבות את דמי המשלוח במסגרת התשלום הראשון.

*את הפריטים של המבצעים, ניתן להחליף בפריטים של המבצעים בלבד ובתקופה של אותו מבצע.

*עלות משלוחים של החזרות והחלפות פריטים יחולו על הלקוחה.

* במשלוחים באמצעות שליחים יבוצע תיאום מראש, טרם מסירת ההזמנה. ההזמנות ישלחו באמצעות חברת שליחים אשר מספקת לרוב חלקי הארץ תוך 5 ימי עסקים. במידה ומדובר על איזורים חריגים (בהתאם למדיניות משלוחים של חברת המשלוחים) – החברה לא תוכל להתחייב להגעה עד 5 ימי עסקים. במידה וכתובת המשלוח נמצאת ביישובים אליהם חברת השליחים אינה מגיעה, ההזמנה תישלח באמצעות דואר רשום (בכפוף למדיניות המשלוחים של דואר ישראל.)

*משלוח בדואר רשום – זמן השילוח תלוי בדואר ישראל בהתאם לתנאי משלוח של דואר ישראל לדואר רשום בעת ההזמנה.

*החברה לא תישא באחריות על עיכובים של חברת השילוח.

*מועדי האספקה המפורטים לעיל אינם חלים כמובן על פריטים שאזלו מהמלאי.

* ההזמנה תסופק לאחר שהושלם תהליך הרכישה, ובכפוף לאישור חברת האשראי

* איסוף עצמי יתאפשר תוך שבוע לכל היותר ממועד ביצוע ההזמנה, בסטודיו רחל , שכונת כרמי דורון, ענב. ובשעות הפעילות ובתיאום מראש בלבד.

בימים א’ – ה’: 8:00-13:30. נייד לתיאום: 058-7166668

אחריות החברה 

*החברה ו/או הנהלת האתר ו/או מי מטעמם לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד, שייגרם למשתמשת ו ו/או למזמינה ו/או לגורם כלשהו, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר בניגוד לתנאי תקנון זה . יצויין כי במקרה של תביעה מעין זו, החברה תהיה רשאית לבטל את ההזמנה הספציפית.

*החברה לא תישא באחריות כלשהי בגין טעויות קולמוס בתיאור הבגדים באתר. *תמונות הפריטים באתר נועדו להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין התמונות המוצגות באתר, חלקן או כולן, לבין הפריטים הנמכרים בפועל.

*בכל מקרה, החברה לא תישא באחריות כלשהי העולה על ערך הבגד/מוצר הנרכש וכן בכל נזק תוצאתי או עקיף.

*החברה אינה אחראית לשימוש שתעשה הלקוחה ו/או המזמינה שלא בהתאם להוראות היצרן ו/או החברה לרבות ביצוע כביסה ו/או כל שימוש אחר בבגדים שנרכשו באתר.

* הנהלת האתר לא תהיה אחראית לעיכובים באספקת הבגדים עקב כוח עליון כגון מלחמה, שביתה, שריפה, הפסקת חשמל, וכיוצא בזה או כתוצאה מגורמים שאינם בשליטתה כגון תקלות במערכת הטלפונים או המחשבים, ועיכובים כאמור לא ייחשבו כהפרת הסכם זה מצד החברה ולא יקנו לרוכשת או לכל אדם אחר זכות לפיצוי כלשהו כתוצאה מכך.

* הנהלת האתר תעשה כמיטב יכולתה לספק מוצרים איכותיים במועד המבוקש. אם הלקוחה סבורה כי מוצר שרכשה באמצעות האתר פגום, היא מוזמנת לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 058-7166668, והחברה תטפל בפנייה מוקדם ככל שניתן.

במקרה והלקוחה הזמינה מוצר שלא קיים במלאי, היא תקבל הודעה על כך תוך 5 ימי עסקים ותזוכה בזיכוי מלא. לא יהיה שום פיצוי נוסף עבור הרכישה.

 

קניין רוחני

* כל זכויות הקניין הרוחני, לרבות זכויות יוצרים, דגמים/עיצובים וסימני מסחר (למעט סימני מסחר של צדדים שלישיים שעשויים להופיע באתר) בבגדים הנמכרים באתר הינם רכושה של החברה בלבד. כמו כן, כל זכויות הקניין הרוחני (לרבות זכויות יוצרים) באתר, לרוב קוד האתר, עיצובו, התכנים המופיעים בו (לרבות רשימות מוצרים, תמונות, תיאור הבגדים, וכו’), שם האתר וסימני המסחר תחתם הוא פועל לרבות רחל , הינם קניינה הבלעדי של החברה, ואין לעשות בהם שימוש למעט שימושים מותרים תחת תנאי תקנון זה. החברה מעניקה בזאת למשתמשות האתר רשיון אישי ולא בלעדי להשתמש באתר בכפוף לתנאי תקנון זה.

* אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, למכור, לשווק ולתרגם תכנים כלשהם מהאתר, ללא רשותה של החברה מראש ובכתב.

הצהרות המשתמשת באתר

הינך מתחייבת להשתמש באתר בהתאם לכל דין רלוונטי. מבלי לגרוע בכלליות אמירה זו, הינך מתחייבת שלא להשתמש באתר באופן המפר את דיני הגנת הצרכן, דיני קניין רוחני (לרבות זכויות יוצרים), וכל דינים רלוונטיים אחרים.

כמו כן, המשתמשת מתחייבת בזאת להשתמש בשירות באופן סביר, ובהתאם לתנאי תקנון זה.

המשתמשת באתר מסכימה בזאת לשפות את החברה, בעליה ומנהליה בקשר לכל חבות משפטית, נזקים או הוצאות שייגרמו להם כתוצאה משימוש באתר שנעשה בניגוד לתקנון ו/או לדין.

אין להפעיל אמצעים ממוחשבים כלשהם (לרבות תוכנות מסוג Crawlers, Robots וכו’), לשם חיפוש, סריקה, העתקה או אחזור אוטומטי של תכנים מתוך האתר.  כמו כן, אין להציג תכנים מהאתר במסגרת (framing) גלויה או סמויה באתר אחר.

טיפול בתלונות תמיכה ושירות לקוחות

במידה ומשתמשת באתר נתקלת בתקלה באתר או בכל עניין אחר הקשור לאתר, היא מוזמנת לפנות אלינו בשליחת במיילs.rachelharif@gmail.com  או בטלפון מס’ 058-7166668 ונעשה כמיטב יכולתנו לחזור אליה בהקדם. במידה ותימצא תלונה מוצדקת, יבוצע החזר כספי יחסי בגין עלות השירות למשתמשת בגינו הייתה תקלה. המשתמש מצהירה בזאת כי החזר זה יהווה פיצוי מוסכם ומלא בגין כל תקלה כאמור.

ביטולים והחזרות

האמור בסעיף זה כפוף לחוק הגנת הצרכן התשמ״א 1981 (להלן: החוק).

בידי המזמינה (ולא הנמענת) לבטל את ההזמנה שנעשתה בכל אחד מהמקרים ובתנאים שלהלן: כל זיכוי יועבר לכרטיס האשראי בו בוצעה ההזמנה בלבד, ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי.

* ביטול ההזמנה לפני שליחת המוצר ללקוחה לא יגרור חיוב נוסף, ויוחזרו ללקוחה הכספים ששילמה בגין העסקה.  זיכוי כספי יינתן עפ״י האמור בחוק.

* במקרה של ביטול עסקה לאחר שנשלח המוצר אל המזמינה ולאחר קבלת הסחורה במחסן החברה, יינתן זיכוי כספי בניכוי 5% או 100 ש”ח, הנמוך מביניהם. עלות המשלוח תנוכה מסך הזיכוי. הזיכוי יינתן בתנאי שהפריט יוחזר ללא שימוש ו/או פגם ו/או נזק – ועם התווית עליו כפי שהתקבל. במידה והמוצר הוחזר שלא כאמור בסעיף זה, לא תזוכה המזמינה (לא זיכוי כספי ולא שובר זיכוי).

* החברה היא בעלת שיקול הדעת הבלעדי בעניין מצב הסחורה שמוחזרה.

* ניתן להחזיר את הפריט – שלא נעשה בו שימוש, באריזתו המקורית, כאשר התוויות מחוברת לאזיקון – בתוך 14 ימי עסקים מיום קבלתו. פריטים שנמכרו בהנחה מעל ל30% מהמחיר הנקוב לא אינם ניתנים להחזרה. החלפה תינתן תוך 14 יום.
* זכאות לזיכוי כספי מותנית בשליחת המוצר חזרה תוך 2 ימי עסקים מקבלתו.

לא יינתן זיכוי כספי בגין פריטים שלא שולמה בגינם תמורה כספית, כגון מבצעים או מתנות.

אופן החזרת הפריטים – הלקוחה תשלח את הפריט חזרה לחברה לכתובת: רחל חריף, ענב, 44857 בדואר רשום בלבד. ולפני כן תיידע את שירות הלקוחות בדבר החזרת החבילה בשליחת הודעה לטלפון- 058-7166668. עלות המשלוח חזרה יהיה על הלקוחה.

מוצרים שנמכרו בהנחה כחלק ממבצע והלקוחה הביעה עניין להחליפם- החזרתם תתאפשר עד 5 ימי עסקים מקבלתם.

החזר כספי מותנה בכך שעלות המוצר מעל 50 ש”ח.

מדיניות פרטיות

*מדיניות פרטיות  זו מסדירה את השימוש באתר כהגדרתו לעיל, ומהווה חלק מתקנון זה וההסכם בין החברה לבין המשתמשות באתר.

הנהלת האתר לא תעביר לצדדים שלישיים את פרטי הלקוחות האישיים והמידע שנאסף על פעילותם באתר אלא במקרים שלהלן:
א. ככל שהדבר דרוש לצורך אספקה תקינה של שירותי האתר ולצורך מימוש מטרות השימוש במידע כמפורט לעיל, ככל שנדרש הדבר ללא פרטי אשראי

ב. אם הלקוח הפר את תנאי השימוש והרכישה באתר, או אם הלקוח יבצע באמצעות האתר, או בקשר איתו, פעולות הנחזות כמנוגדות לדין או ניסיון לבצע פעולות כאלה

ג. אם יתקבל בידי הנהלת האתר צו שיפוטי המורה לה למסור את פרטי הלקוח או את המידע אודותיו לצד שלישי; למען הסר כל ספק החברה איננה מתחייבת להתנגד לשום בקשה לצו שיחייב אותה למסור פרטים אודות הלקוח לצד ג’.

ד. בכל מחלוקת, טענה, תביעה, דרישה או הליכים משפטיים, אם יהיו, בין הלקוח לבין הנהלת האתר

איזה מידע אנו אוספים?

* במהלך הרשמה לאתר ו/או ביצוע הזמנה באתר, המשתמשת באתר נדרשת לספק לחברה את הפרטים הבאים: שם מלא, כתובת למשלוח, כתובת דואר אלקטרוני ומספר טלפון. בעת ביצוע התשלום נדרשת המשתמשת לתת אמצעי תשלום.

מה אנו עושים עם המידע שאנו אוספים?

* באשר לפרטי התשלום הנמסרים על ידי משתמשות המבצעות רכישה באתר, פרטים אלו נמסרים באופן מאובטח לצדדים שלישיים הקשורים בתהליך סליקת כרטיס האשראי (לרבות חברת האשראי, וגורמי ביניים האחראים על הסליקה, לרבות חברת Tranzila), הפועלים על פי מדיניותם בנושא זה. איננו שומרים את פרטי כרטיסי האשראי, ואין באפשרותנו לשחזר פרטים אלו באופן כלשהו. ניתן לשחזר פרטי חיוב לצורך זיכויים וכו’ רק באמצעות חברת סליקת כרטיס האשראי.

* החברה רשאית לשלוח למשתמשת שנרשמה לרשימת התפוצה דיוורים בכל אמצעים אלקטרוניים דואר אלקטרוני, SMS, דואר, וכו’). במידה ומשתמשת מבקשת להסיר אותה מרשימת התפוצה של דיוורים שיווקיים והודעות כלליות לגבי השירות, היא יכולה לעשות זאת על ידי לחיצה על הקישור המופיע במיילים מאיתנו. יצוין כי גם לאחר הסרת המשתמשת מרשימת התפוצה, המשתמשת תמשיך לקבל הודעות דואר אלקטרוני שהינן הכרחיות לצורך מתן ותפעול השירות למשתמשת. אם המשתמשת לא מעוניינת לקבל הודעות כלשהן, ניתן יהיה לתאם זאת מול שירות הלקוחות של החברה, תוך הבהרה כי גם הודעות הקשורות למתן השירות באתר לא יתקבלו.

מובהר בזאת כי כל דיוורי האתר נעשים על פי דין, לרבות על פי “חוק הספאם”.

גיל

הינך חייבת להיות מעל גיל 18 על מנת לבצע רכישות באתר במידה ואת אינך עדיין בת 18 או אינך זכאית לבצע פעולות משפטיות ללא אישור אפוטרופוס, יראו את שימושך באתר כאילו קיבלת את אישור האפוטרופוס.

אבטחת מידע

החברה מיישמת באתר מערכות ונהלים לאבטחת מידע ועושה כמיטב יכולתה למנוע חדירה למאגרי המידע שברשותה. בעוד שמערכות ונהלים אלה מצמצמים את הסיכונים לחדירה בלתי מורשית למחשביה, אין בהם בטחון מוחלט. לכן, החברה לא מתחייבת שהשירות באתר יהיה חסין באופן מוחלט מפני גישה בלתי מורשית למידע המאוחסן בו.

תמיכה

במידה והינך מעוניינת לפנות אלינו בקשר למדיניות הפרטיות או בכל נושא אחר הקשור לשירות, ניתן לפנות אלינו בדואר אלקטרוני info@AnnA4All.com או בטלפון 054-4885969, ונשתדל לסייע לך בהקדם

 

 

 

 

0/5 (0 Reviews)
דילוג לתוכן